Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Flumtråd

Dela
    mitchan
    Drottning över incestbyn

Status :

Antal inlägg : 856
    Tuffingpoäng : 274
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 22

Sv: Flumtråd

Inlägg  mitchan i lör 04 nov 2017, 01:50

jag har nog inte ens uppdaterat djurpunktnu om mitt liv på flera månader
    det är dags nu

heeej jag kom in på utbildningen jag ville gå så nu har jag vart taxidermilärling i över två månader
    är officiellt typ en bättre version av norman bates dvs
    ok näe men det var den enda seriemördaren med taxidermiintresse jag kom på just nu
    men alltså
    jag:
    -bor i en husvagn på en gård på landet
    -...där jag bor specifically för att stoppa upp djur varje dag
    -har bland annat en actual riktig människoskalle på display i husvagnen..
    -är så sjukt reclusive att jag undviker folk till en GALEN extent och literally gömmer mig om jag hör nån utanför husvagnen på helgerna
    -går alltid runt med kniv, engångshandskar och lock picking kit i ryggsäcken

har kommit well on my way till att bli en stereotypisk fiktiv serial killer sen jag senast uppdaterade er om mitt liv alltså
    feels gr8

Drottning över incestbyn

Status :

Antal inlägg : 856
    Tuffingpoäng : 274
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 22

Inlägg  mitchan i lör 04 nov 2017, 01:54

mitchan skrev:jag har nog inte ens uppdaterat djurpunktnu om mitt liv på flera månader
    det är dags nu

heeej jag kom in på utbildningen jag ville gå så nu har jag vart taxidermilärling i över två månader
    är officiellt typ en bättre version av norman bates dvs
    ok näe men det var den enda seriemördaren med taxidermiintresse jag kom på just nu
    men alltså
    jag:
    -bor i en husvagn på en gård på landet
    -...där jag bor specifically för att stoppa upp djur varje dag
    -har bland annat en actual riktig människoskalle på display i husvagnen..
    -är så sjukt reclusive att jag undviker folk till en GALEN extent och literally gömmer mig om jag hör nån utanför husvagnen på helgerna
    -går alltid runt med kniv, engångshandskar och lock picking kit i ryggsäcken

har kommit well on my way till att bli en stereotypisk fiktiv serial killer sen jag senast uppdaterade er om mitt liv alltså
    feels gr8
    also, further proof att om jag någonsin blir misstänkt för seriemord så kommer jag aldrig någonsin kunna övertala någon om att det inte var jag:
    idag beställde jag 10 nonfiction böcker som lät spännande
    och däribland finns det
    -en bok om konspirationsteorier om att amerikansk historia och politik styrs av häxor med en satanistisk/dark magic agenda
    -en bok om grave robbing/body snatching på 1800talet
    -en bok full av historiska medicinska foton på typ coola anomalies och krigsskador och stuff
    -en bok om hur man fejkar sin egen död..

Tititina
    regnbågsbarn

Status :

Antal inlägg : 4
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-08-15

Inlägg  Tititina i sön 05 nov 2017, 20:14

alltså hörni, det är 5 november och vi har redan fått massor med snö två gånger? det har dock regnat bort men att det ens kommer så otroligt med snö redan förvånar mig

Tititina
    regnbågsbarn

Status :

Antal inlägg : 4
    Registreringsdatum : 17-08-15

Inlägg  Tititina i sön 05 nov 2017, 20:18

lmao jag känner också för att uppdatera lite om mitt liv nu (mest för ingen e online att döma mig)

Slapp in på min drömskola, IB. Otroligt tungt men så värt det. Har aldrig sett fram emot skolan så som jag gjort dom här tre månaderna det är helt fantastiskt.
    Har också börjat blanda på engelska och svenska eftersom att jag studerar helt på engelska men mitt modersmål e svenska, så det är ju ganska så roligt ändå.
    Jag har färgat håret, bor nästan heltid i en annan stad, har massvis med läxor och breakdowns. Vilket jag nog egentligen förväntade mig.

Aja men hur går det för er då ??
    TIGR
    något coolt specialgrejs

Status :

Antal inlägg : 136
    Tuffingpoäng : 28
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 20

Inlägg  TIGR i tis 07 nov 2017, 21:50

Tititina skrev:lmao jag känner också för att uppdatera lite om mitt liv nu (mest för ingen e online att döma mig)

Slapp in på min drömskola, IB. Otroligt tungt men så värt det. Har aldrig sett fram emot skolan så som jag gjort dom här tre månaderna det är helt fantastiskt.
    Har också börjat blanda på engelska och svenska eftersom att jag studerar helt på engelska men mitt modersmål e svenska, så det är ju ganska så roligt ändå.
    Jag har färgat håret, bor nästan heltid i en annan stad, har massvis med läxor och breakdowns. Vilket jag nog egentligen förväntade mig.

Aja men hur går det för er då ??

kul! varför är det din drömskola, vad pluggar du för något?

det går helt okej för mig, hade två tentor förra veckan. ska bli spännande att se om jag överlevde dem eller inte.

regnbågsbarn

Status :

Antal inlägg : 1
    Registreringsdatum : 16-11-26
    Ålder : 20

Inlägg  TessyTheWolf i ons 08 nov 2017, 13:38

Hejsan! Jag har i princip hållit tyst hela tiden som jag varit här (och läst andras inlägg emellanåt...), men tänkte att det är lika bra att återintroducera mig, nu när alla andra redogör för sina liv.

Jag har också börjat plugga på universitet (veterinär whooho!). Är väldigt glad över det. Drömjobbet. ^^ Det är en hel massa pluggande, ingen shock precis. Massa engelska, och en hel del latinska termer också. Har tenta nästa vecka som jag stressar inför.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: fre 17 nov 2017, 18:09